Zamieszczone przez filip_auto
[O1] Błąd biegu jałowego
Zwiń
X
-
[O1] Błąd biegu jałowego
Witam
Miałem problem z falującymi obrotami i z gasnącym sinikiem w czasie jazdy, podłączyłem pod Vaga i tu dwa błedy:
- Czujnika położenia paska rozrządu
- Błąd sonda lamda.
No i cóż czujnik położenia paska został wymieniony błąd skasowany falowanie obrotów dalej i nowy błąd sie pojawił....biegu jałowego, wymieniłem sonde lamba bo i tak wiedziałem że mnie to czeka, została zrobiona również adaptacja przepustnicy, błędy skasowane falowanie mineło a błąd dalej sie pojawia, dodam jeszcze że przepustnica została wyczyszczona a przepływomierz jest ok. Oboty jednak nie pracuja tak jak powinny maja różne skoki szczególnie przy odpaleniu lubią się utrzymać powyżej 1000 ( trwa to dosłownie chwile) jednak później dochodzą do normy.
Dostałem info że może byc to silniczek krokowy przepustnicy. więc szukam ściagnąlem obudowy wyjałem przepustnice i ktokolwiek widzał ktokolwiek wie, nie ma. Dzwonie więc do serwisu jak bym chciał kupić cena 1200 przepustnica + siniczek razem, osobno sie nie da, tylko gdzie jest? Pojechalem więc do zaprzyjaźnionego sklepu z częsciami żeby obaczyc schemat no i jest na schemacie przy kolektorze ssącym ale nie ma opisu ani nic.....prosze pomóżcie co moge i jak zrobić, na razie doszedłem do tego że sterowanie przepustnicy może być elektroniczne i jest to pod czarnym plastikiem na przeputnicy. :grrr Juz nie mam siły :|Mikimouse....13.11.2010- zamontowanie sterowania centralnym zamkiem z pilota+zamontowany podłokietnik...cdn.
-
Komentarz